Isnin, Disember 01, 2008

ingin melihat kota mekah

Aku dah pun berusia 32 tahun, dan tahun depan dah 33 tahun. azua 27 dah buat haji bestnyakan abi dah buat umrah, itulah rezeki yang allah bagi siapa tahukan, kalau nak ikut kemampuan kami memang tak mampu lagi tapi allah menentukan segalanya. kalau direnungkan atai difikirkan memang allah tak bagi serta merta rezeki yang kita minta, tapi allah bagi pada masa yang kita tak sedar akan permintaan kita itu. Aku berharap dapat menunaikan umrah pada usia yang muda supaya aku dapat melakukan amal ibadat disana dengan banyak dan bertaubat. Apabila aku baca blog prof kamil banyak yang membuka pintu hatiku untuk melakukan apa yang selama ini aku tangguhkan, sebelum ini aku rasakan tiada kekuatan untuk aku melakukan, tapi sekarang ianya semakin kuat dan aku berharap semoga allah membuka pintu hati ku untuk berubah dan memberikan cahaya hidayah kepada ku.

Tiada ulasan: